Pátý díl nejrealističtějších závodů s téměř tisícovkou vozidel, globální...
Verze Remastered bude obsahovat základní plnou hru s vylepšenou...
Nathan Drake se ve hře pro systém PlayStation 3 vydává na výpravu za...
Uncharted 2: Amog Thieves: V pokračování akční adventury Uncharted, se...
Připojte se k Leonardovi, Raphaelovi, Donatellovi a Michelangelovi v...
Ve hře Heavy Cargo - The Truck Simulator PS5 se stanete specialistou na...
Objevte syrové emoce během jízdy ve vlaku Flying Scotsman na jeho...
Vrhněte se do nebezpečného světa hry Jumanji a vydejte se na napínavé...
V tomto velkolepém looter shooter fantasy žánru si hráči mohou vytvářet...
Worms Rumble přináší napínavé arénové meziplatformové souboje až 32...
Monster Hunter Portable 3rd je skvělá akční RPG hra, která ti umožní...
Žádný dodavatel
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl stanoven dle platných zákonů a vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno v internetovém obchodě www.kobzahry.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Na podmínky reklamačního řízení se dále vztahují Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.kobzahry.cz. Základním dokumentem pro uplatňování reklamací je kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím.
Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný záruční list, je povinen podat nejpozději do 3 dnů písemně zprávu na e-mailovou adresu obchod@kobzahry.cz . Pokud tak neučiní vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Délka záruky je uvedena na dodacím/záručním listu u každé položky v měsících, není-li uvedena poskytuje prodávající záruku 24 měsíců.
Spolu se zbožím by vám měl být doručen i nevyplněný záruční list (pokud neslouží jako záruční list fakturační doklad). Tento záruční list pošlete, prosím, spolu s číslem vaší objednávky nebo okopírovanou fakturou na adresu:
Hynek Kobza
kobzahry.cz
28. října 1423/297
709 00, Ostrava-Hulváky
Záruční list vám potvrdíme a zašleme zpět na vaši adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Záruční listy nepotvrzujeme rovnou, protože zboží nevybalujeme a fyzicky nekontrolujeme, toto privilegium přísluší vždy zákazníkovi, který si zboží zakoupil. Proto vám dáváme prostor zboží nejdříve pečlivě zkontrolovat, vyzkoušet a po té až záruční list potvrzujeme.
Reklamační podmínky
Reklamace zařízení vyřizují autorizovaná servisní střediska, jejichž seznam je přiložen v dokumentaci ke zboží . V případě, že seznam není přiložen, sdělí nejbližší středisko prodejce. Někteří výrobci používají v souladu se zákonem zjednodušený postup a záruční listy ke zboží nevydávají. Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad – faktura. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.kobzahry.cz, kontaktuje neprodleně prodejce a dohodne s ním další postup reklamace.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Bližší informace o stavu Vaší reklamace, popřípadě informace o reklamaci zboží v našem internetovém obchodě, získáte na e-mailové adrese: obchod@kobzahry.cz nebo na telefonním čísle: +420 603238289 (pondělí – pátek 9:00 – 17:45).
Seznamte se i s našimi obchodními podmínkami.